2015. augusztus 2., vasárnap

DIY pólók

Üdvözöllek kedves olvasó!

Ebben a cikkben az önkifejezéssel kapcsolatos tippeket, ölteteket fogok megosztani veletek. Mivel magam is nagyon szeretem az egyediséget, ezért sok ruhámat magam tervezem, majd alakítom át. Egy-két tanácsot kaptok most tőlem ezzel kapcsolatban, hogyha ti is szeretnétek egy kicsit egyedibbek lenni, vagy van egy két ötletetek, amit meg szeretnétek valósítani.



Már nagyon rég óta kerestem egy pólót, ami egy űrlényt ábrázol, vagy legalább űrhajókat, de sehol sem találtam. Mivel az interneten rendelés nem az én műfajom, ezért úgy döntöttem, elkészítem magamnak. El is kezdtem kutakodni a szekrényben, és találtam is egy fehér pólót, amin csak egy aprócska logó volt, és hozzá is láttam az ötleteim megvalósításához.

A képen látható textilfestékeket használtam, amit a Hobbyművész nevű hobbiboltban szereztem be, a Mammut bevásárlóközpontban. Elérhető áron vannak, és a minőségükkel is meg vagyok elégedve. A póló egy teljesen zárt nyakú, rövid ujjú volt, aminek bevágtam a nyakát, és levágtam az ujjait. Egy kicsit beljebb metszettem, hogy nyáriasabb legyen, így nem is túl meleg. Az elkészült fazon igazán kényelmes lett. Érdemes szabás közben többször felpróbálni a ruhát.
Aztán kitaláltam a mintát, amit szerettem volna, és elkezdtem felvinni a felsőre.
Egy parafatáblát tettem a pólóba, hogy a hátulját ne fogja össze a festék, valamint távol tartottam a szőnyegtől a munkálataimat. Ha tehetitek, dolgozzatok padlón, vagy kövön,  mert az könnyen felmosható. Ha erre nincs lehetőségetek, terítsetek a munkátok alá valamit!
Az elkészült póló:
A minta, már száradt állapotban

A fazon, nyakrész, ujjak
A pólókészítés ötlete a Páromnak is megtetszett, és azonnal felkért, hogy alkossam meg a kedvenceit, úgyhogy indultunk is, hogy fehér pólót keressünk. Elérhető áron, jó anyagból készült darabokat leginkább a H&M üzletekben találtunk.
Mivel neki már férfi fazonút vettünk, nem volt szükség átszabásra, de lelkesen festettem kedvenc animéjének címét és logóját.


Természetesen más anyagokkal, egy kis szaggatással, és varrással is feldobhatjuk a ruhatárunkat, amiről további cikkeket osztok majd meg veletek. 
Remélem tetszett, köszönöm, hogy végigolvastad!:)
További kellemes böngészést
QuinnLinette



2 megjegyzés:

  1. Mennyire tartós ez a festék? Nem kopik le mosás közben?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nadja!
    Ha rendesen hagyod száradni, és a hátulját kicsit átvasalod festés után, csak egy egészen minimális mértékben jön ki, szinte alig láthtóan. Én eddig kétszer mostam, és elégedett vagyok.

    VálaszTörlés